En liten uppdatering kanske?

Är visst inte nån vidare bloggare va haha! Åker till sälen på Söndag med Adam och hans familj! Får se om jag kommer hem och levande eller ej :S Haha ne men det ska nog bli skoj! Ska åka och lämna Maxen hos pappa imorgon och Edall har fått mycket motion den här veckan så han ska nog klara sig också! Kommer ju inte hem förän nästa torsdag...


Här ser man hur hans man har vuxit sen jag fick hem han =) ska se om jag kan hitta någon äldre bild så man kan jämföra! Nu är han inte så snygg i pälsen, bitmärken lite här och var efter massa bus!


lovie <3

Mamma matar =)

Min älskade gris som blivit så duktig och lyssnar vad man säger!

En festbild från helgen hemma hos david =) Jocke,Adam,Andreas!

Och GRATTIS min älskling till ditt efterlängtade jobb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback