Helt slut

Är vad jag känner mig... Trötter hela tiden och en snorig näsa som vägrar ge med sig... så störigt. Har jobbat och varit och ridit en sväng, skönt att vara ute i naturen på hästryggen, då glömmer man bort alla bekymmer man har över jobb osv.. Nä nu har jag fatkiskt sökt en del utbildningar! Hoppas verkligen att jag kommer in på någon utav dom, har ju inte världens bästa betyg men det skulle göra mig så glad om jag kom in =) Då skulle allt kännas så ordnat nu när Adam fått fast jobb och allt!

På tal om annat
Hur kan det komma sig att man har en garderob som knappt går att stänga för den är full med kläder, men ändå känns det som man inte har ett enda plagg att ta på sig? Att man alltid har samma kläder typ? Får nog ta en ordentlig garderobsrensning och skänka bort de man inte använder och in med lite nytt tycker jag! Vad sugen jag vart på de nu, får nog ta och börja lite smått :)




Häromnatten drömde jag en dröm att jag var ute och red och blev attakerad av en panter, då vakna jag och ser den här gullfia ligga på min mage!!! Då blev jag asrädd och bara knuffa iväg henne :( Stackars Smulan ;<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback