Sälen

Det gick bra i Sälen men jag höll mig till dom små backarna hihi! Önskar att jag inte vore så höjdrädd då skulle ja våga mycket mera! Får jobba på de =) Adam lurade upp mig på nån jävla topp och sa att vi inte behövde åka ner för de där asbranta men jag vart tvungen... Jag varierade mig med Pjäxor, skidor och rumpa så kom jag ner efter 50 mins :)

Har varit och jobbat på ett nytt ställe idag! Jag hittade inte riktigt så kvart i sju klev jag in i NÅGONS HUS! Det var sånt där dagisstaket runt huset så jag trodde det var det, men icke.. Snacka om pinsamt. MEn jag överlevde dagen och ska nu bege mig till frisören sedan blir det stallet dirr!


Min man var snyggast i backarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback