Åka skidor

Jaa i April ska jag åka skidor... Jag är livrädd för höjder och jag har aldrig åkt lift :( Jag har typ gått så där på snedden när vi har vart i kisa :( Jag och Adam och adams pappa med fru och hans två brorsor ska åka till sälen!

Ungefär så här kommer det det väl se ut ;( Ja vill inte döööö buhu



Eller så glömmer dom bort oss i liften som på filmen frozen om ni sett den! Får sitta där några dagar :O




Vi kommer försöka rädda oss själva men blir uppätna av vargar!



Okej jag ska inte vara så rädd, det kommer säkert bli jättekul! Ska nog gå skidskola och vara i barnbackarna så är jag utom fara!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Ja lille gubben. Men han är hemma nu och återhämtar sig. Äter lite havregrynsgröt och citronmeliss :) Är så skönt att ha honom hemma igen och att han mår bättre. Bara groggy nu och tlött.

2011-02-04 @ 21:35:02
URL: http://jenniferhartzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback