Hello sun!

Nu har solen varit framme massor den senaste tiden :) Man blir lite gladare då!! Kom nyss hem från jobbet, väntar nu på att Elle ska sluta så vi kan gå promenix :) Roligare att gå tillsammans med någon!! Min brännskada har blivit helt äcklig, den såra upp sig och varade och nu kliar de som tusan och gör ont om jag inte har nåt över :( De håller väl på och läker nu äntligen! Förövrigt händer det inte så mycket just nu, känner att jag har lite jeffan abstinens, kan du komma hem snart eller?! :'(
Nu ska jag ta och klippa lite hundklor och vika tvätt TJA



Nu vill jag ha sommar, Eknö och en fet jävla köttbit på grillen haha!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Aw sötnos! Jag har Linda abstinens också!! Men Nathalie skulle ju komma hem från Italien i slutet på mars så då kommer jag nog hem! :D :D <3 <3 <3

2011-02-09 @ 16:20:21
URL: http://jenniferhartzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback