Rastlös lala

Har inte varit i stallet på flera dagar... Skulle åkt igår men nee då va de massa snö o halt o idag är de ju inte bättre... Får dåligt samvete även att de inte går att göra något:( Jag saknar min häst!!!! Jävla snöö alltså, imorgon ska jag iaf åka dit och pyssla med han hur vädret än blir!

Är sjukt rastlös, vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem efter jobbet om dagarna när jag inte kan åka till stallet... Jag har diskat och bakat och gjort mat.. Sen då? Jag måste lära mig koppla av :( Men det går inte! Då blir man sömnig och inte orkar göra nåt på hela kvällen sen!
Jaja Adam kommer hem halv 8 då ska vi handla och sen ha fredagsmys! hoppas alla har det bra i snöstormarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback