voff voff voff

Jaa så där låter det oavbrutet så fort jag går in i stallet eller in i hagen.... Jag blir så arg på MAX!!!! Jag måste hålla mig lugn mot Edall, annars han blir han uppstimmad samtidigt som jag måste bli arg och skrika mot max............ Imorgon är det jag som åker till Jami och hyr nåt antiskallhalsband för nu är det slut på de där skällandet..
Jag har alltid tyckt att hundar är hundar dom kan väl få skälla ibland blabla men varför ska dom behöva skälla överhuvudtaget egentligen? Jag orkar inte höra påt bara... Speciellt inte när man skäller efter uppmärksamhet!



Samtidigt så är du så jäkla söt din skälliga skrutthund <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaa jag vet :( Det är så illa. För dom vet ju att praktikanterna gör allt för dom, bara för att dom vill framstå som bra för att få ett jobb hos dom.. Men dom bara kör på sen när man gått klart sin praktik så blir det ingenting i alla fall.. Så dryygt :(



Min praktikledare ska iväg på skidsemester och lämna mig och den andra praktikanten själva med en annan som han hyr in för att "kontrollera" oss. Och jag tror han har planer på att jobba på en helg, det lät som det i alla fall. Fast det lät snarare jobba gratis. Men det tänker jag aldrig göra :S

2011-02-16 @ 08:37:09
URL: http://sandrasliiv.blogg.se/
Postat av: Sandra

att jag skulle jobba på en helg alltså.

2011-02-16 @ 08:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback