Hemma skönt

Den här veckan har jag jobbat så mycket så jag inte har hunnit med Max ordentligt som jag vill :( Han har inte fått så mycket uppmärksamhet som han brukar så vi tog bilen och åkte till Hjorted idag :)! Han älskar ju att åka bil och där har han ju sin kompis också! Ush hatar verkligen att köra bil själv i mörkret, man blir sömnig, så är det halt och djur som springer och ljus som bländar :( Nu ska jag ta och steka lite pankisar till Adams lunchlåda så blir han nog glad =)


Här står han alltid när han hör en bildörr <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Ah vet inte vad det kan vara för konstigt med ert :(

Jag har aldrig haft såna problem. Men kanske har något med cirkulationen i akvariet att göra? Är pumpen bra? För gruset ska ju inte spela någon roll. Dock gillar ju ciklider sån fin sand så du kanske skulle testa det iaf :) Fint är det ju också!

Puss

2011-01-28 @ 11:32:12
URL: http://jenniferhartzell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback